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Wenn Sie eine Dosis vergessen haben, holen Sie sie so bald wie möglich nach. Wenn es fast Zeit für Ihre nächste Dosis ist, lassen Sie die vergessene Dosis aus und kehren Sie zu Ihrem normalen Zeitplan zurück. Nehmen Sie nicht zwei Dosen zur gleichen Zeit ein. Abhängigkeit/Entzug: Obwohl dieses Medikament ein geringes Abhängigkeits- und Entzugspotenzial hat, besteht die Möglichkeit, dass es bei einer Langzeitbehandlung zu Abhängigkeit und Entzug kommt. Viele Wirkungen von Modafinil auf das Gehirn2 sind die gleichen wie bei anderen stimulierenden Drogen, und diese Wirkungen können zu Missbrauch oder Abhängigkeit führen. Bevor Sie mit der Einnahme von Stavigile beginnen, sprechen Sie mit Ihrem Arzt oder Ihrer Ärztin, wenn Sie schon einmal Missbrauchsprobleme mit anderen Arzneimitteln, einschließlich Stimulanzien, hatten. Wie andere Arzneimittel kann auch Modafinil Nebenwirkungen haben, die jedoch nicht bei jedem auftreten. Wenn Sie eine dieser Wirkungen bemerken, beenden Sie die Einnahme von Stavigile und kontaktieren Sie sofort Ihren Arzt: Warnung: Dieses Produkt ist ein neues Konzentrationsarzneimittel in dem Land, und obwohl die Forschung eine akzeptable Wirksamkeit und Sicherheit gezeigt hat, können selbst bei korrekter Indikation und Anwendung unvorhersehbare oder unbekannte unerwünschte Ereignisse auftreten. In diesem Fall sollten Sie Ihren Arzt informieren. Wenn Sie zu viele Tabletten einnehmen, können Sie sich krank, unruhig, desorientiert, verwirrt oder erregt fühlen. Sie können auch Schlafstörungen, Durchfall39, Halluzinationen65 (Gefühle, die nicht real sind), Schmerzen in der Brust36, eine veränderte Geschwindigkeit des Herzschlags13 oder einen Anstieg des Blutdrucks haben. Wenn Sie eine große Menge dieses Arzneimittels einnehmen, holen Sie medizinische Hilfe und nehmen Sie die Packung mit, wenn möglich. Rufen Sie 0800 722 6001 an, wenn Sie weitere Beratung benötigen. Registriert von: Libbs Farmaceutica Ltda. Rua Josef Kryss, 250 Sao Paulo SP CNPJ: 61.230.314/0001-75 Hergestellt von: Libbs Farmaceutica Ltda. Rua Alberto Correia Francfort, 88 Embu da Artes SP Industria Brasileira CENTRALX verpflichtet sich, Ihre Daten vertraulich zu behandeln und wird seine Techniken und Verfahren ständig verbessern, um die Einhaltung der Gesetze und vor allem die Achtung Ihrer Freiheit und Privatsphäre zu gewährleisten. ALLE AUF DIESER WEBSITE ODER ÜBER TELEFON ODER ANDERE KONTAKTMITTEL ERFASSTEN INFORMATIONEN WERDEN VON UNS VERTRAULICH GEHALTEN, ES SEI DENN, SIE WURDEN ZUM ZEITPUNKT IHRER ANGABE AUSDRÜCKLICH ÜBER DIE ANDEREN INFORMATIONEN INFORMIERT. Praktisch alle Ihre Handlungen und die Informationen, die auf unserer Website durch Ihren Zugriff darauf bereitgestellt oder generiert werden, können von uns oder von Partnern, die direkt mit der Erbringung unserer Dienstleistungen verbunden sind, aufgezeichnet und verwendet werden, um mit Ihnen in Kontakt zu treten, Dienstleistungen zu erbringen oder Angebote für Dienstleistungen zu machen, die direkt mit Fragen der Computerunterstützung für Ihr Unternehmen und / oder der Werbung für dieselben und für Kommunikationsmittel, die Sie in Ihrem Unternehmen interessieren könnten, zusammenhängen.
De lijst met medicijnen om slaperigheid te bestrijden omvat het volgende: modafinil, amfetaminesulfaat, methamfetaminehydrochloride, methylfenidaathydrochloride en pemoline (geen eerstelijnsoptie). Doseringen worden aanbevolen in de ochtend. Selegiline (monoamine-oxidaseremmer, antiparkinson) lijkt goede effecten te hebben bij de behandeling van deze entiteit. Deze medicijnen helpen overdag slaapaanvallen en slaperigheid onder controle te houden, maar hebben geen effect op de andere symptomen. Tricyclische antidepressiva blokkeren de terugkeer van noradrenaline en serotonine op presynaptisch niveau en voorkomen kataplexische episodes, maar hebben nauwelijks effect op (zeer milde) slaapaanvallen overdag. De meest gebruikte: clomipramine, imipramine en fluoxetine. Gamma-hydroxybutyraat (natriumoxybaat) kan een aanvullend geneesmiddel zijn dat, wanneer het 's nachts wordt toegediend, de slaapstructuur bij deze patiënten verbetert en bijna genezende effecten van kataplexie zijn gemeld bij niet-verlengde behandelingen, hoewel het waar is dat het heeft geleid tot de stigma van een gevaarlijke drug geassocieerd met een bepaald aantal sterfgevallen. In de regel kunnen we zeggen dat tot nu toe elk medicijn dat gunstig is om slaapaanvallen te stoppen, geen of zeer geringe effecten heeft op de rest van de tekenen en symptomen van de ziekte en vice versa voor medicijnen die gunstig zijn om andere aandoeningen te verlichten. Chirurgische ingreep voor liesbreuk. Toen hij ongeveer 16 jaar oud was, begon hij in slaap te vallen tijdens de lessen die hij bijwoonde. Sindsdien was hij overdag extreem slaperig. Op 22-jarige leeftijd begon hij typische gedeeltelijke kataplexieën, frequente slaapverlamming en dubieuze hallucinaties te vertonen die hij beschrijft als een gevoel van depersonalisatie. In 2008 ging hij voor het eerst naar het Slaapconsult. De patiënt valt continu in slaap en zelfs staand of actief. Hij valt zelfs op kantoor in slaap en beantwoordt zelfs sommige zinnen automatisch met zijn ogen dicht. De patiënt meldt dat hypersomnie niet verandert door de nachtrust, die van slechte kwaliteit is en vaak wakker wordt. Hij neemt lange dutjes die niet erg herstellend zijn en gaat daarna door met hypersomnie. Kataplexiecrises houden aan, over het algemeen matig, hoewel hij af en toe zijn positie verloor en op de grond viel. De patiënt kan niet autorijden en zijn sociale leven is zeer beperkt. De familie moet hem in de gaten houden als hij ergens in slaap valt. De patiënt meldt dat overmatige slaperigheid overdag hem vaak problemen heeft bezorgd in de banen die hij heeft gekregen. - Polysomnografie: leg alle stadia van de NREM-slaap vast. REM-verhouding acceptabel als normaal. REM-latentie 40 minuten. Er zijn 12 korte tussenwaken en talloze micro-ontwaken die de slaap verbreken. Slaapefficiëntie: 87%. 4 obstructieve apneu's, één centrale, drie hypopneu's en 14 desaturaties. Apneu/hypopneu-index 1,29. Meervoudige slaaplatentietest: gemiddelde slaaplatentie 1,5 minuut. Aanwezigheid van REM-fase in de 2? en 3? dutje. Samengevat: nachtrust met goede efficiëntie maar gefragmenteerd. Korte slaaplatentie en veranderde verdeling van REM-slaap. Ernstige hypersomnie met de aanwezigheid van REM-fasen in de meervoudige latentietest. Dit alles compatibel met narcolepsie. Hij begon de behandeling met natriumoxybaat en modafiline met een zeer goede eerste respons: zijn kataplexie verdween praktisch en zijn overmatige slaperigheid overdag verbeterde ook. Hij ontwikkelde echter een slaapgerelateerde eetstoornis en moest vervolgens de behandeling voor een gedragsstoornis met hallucinaties staken. Gezien de terugkeer van al haar symptomen, hervatte ik de behandeling met natriumoxybaat (Xyrem) en modafilin (Modiodal), die momenteel de overmatige slaperigheid gedeeltelijk verlichten.